Vedbände ridläger 2012!

Hejsan!
Här kommer bilder från ridlägret som jag var på. Det hette då Vedbände ridläger och det var ett jättebra ridläger. Jag skulle rekomender det ridlägret för dems som vill gå på ett ridläger. Om ni klickar HÄR så kommer ni till dems hemsida. Kram♥
//Hannah
↓Sista kvällen så skulle vi klä ut oss. Vår stuga hade temat artister och då var jag Charlotte Perrelli. Från vänster, var det en som hette Johanna som var Lill Babbs, Hilda hette den andra och hon var Kizz, längst till höger var det en som hette Klara och hon var Thomas di leva. Sen var en till som hette Wilma och hon var Lady Gaga men hon är tyvärr inte med på bilden. Som ni märker så fick jag fyra nya vänner♥ Sen på kvällen så hade vi karoke.
Dem hade tre jätte fina hundar där också. Dem två svarta älskade att spela fotboll. Den lilla var bara en liten valp. Den lilla hette Roxy. Den ena svarta hette Vissla och den andra svarta hette Vilda.↓
Dem hade en liten söt åsna där också som vi fick rida på den sista dagen. Det var jätte roligt men det var lite läskigt. Jag kommer tyvärr inte ihåg vad den hette men den var jätte söt.↓
↓Här kommer lite bilder på den hästen jag hade. Den hette Myntha och var en jätte mysig att rida.
↓Här kommer lite bilder på den dagen när alla föräldrar kom och skulle titta på hos när vi hade "hopptävling". Det gick sådär när jag och min häst hoppade. Jag tror inte hoppning är den hästens starkaste sida.
Och den sista bilden år på en porträttbild på mig och Myntha som man fick ta där och på tavlan så hänger det än rosett som man fick på "hopptävlingen" när man hade gjort hela banan↓.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Annika

Vilken söt åsna :D

Svar: Ja, den är jätte gullig:D
Hannah Utterström



URL: http://blogofphoto.webblogg.se


Nicolina

Hej cilket läger var du på?

Svar: Hej! Läger fyra eller tre tror jag:)
Hannah Utterström



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?