Inte mycket bloggning!

Hejsan!
Förlåt för så dålig uppdatering men jag har inte hunnit också så har jag inte kännt för att blogga när det har varit så fint väder. Och det är inte kul att blogga när man inte känner för det. Jag vill också säga att ni inte ska glömma frågestunden HÄR.
Jag kan ju försöka att berätta lite kortfattat vad jag har gjort när jag inte har bloggat. I torsdags så gjorde jag inte så mycket som jag kommer ihåg, hade det bara skönt i sommar värmen och var hemm och tog det lugnt. I fredags så var jag i stallet med min lillasyster och hjälpte henne när hon skulle rida. Dem red ut så då var jag med en kompis i stallet och sen träffade jag några andra tjejer som var där, det var jätte kul. Idag så har jag varit med Johanna en stund. Och när Johanna var här så skulle jag och min pappa tvätta ett sår på Smulan och då blev hon sur. Så när jag hade släppt in henne i buren så kom jag lite för nära med ansiktet och då bet hon tag i min näsa. Och jag kan säga att det gjorde ont. Så jag har varit hon läkarn idag och kollade såret så att det inte var för farligt med det. Men det var som ett skärsår och det var ju tur så att det inte hade gått igenom. Nu ikväll så ska jag nog inte göra så mycket tror jag, få se om jag hittar på nåt. Imorgon så ska jag va med Moa och åka till ett ställa men det berättar jag mer om imorgon. Så vi hörs, puss och kram♥
//Hannah
Här är en bild på den hästen som min lillasyster red i fredags. Den heter Carcon.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?