Nyårsafton - Mitt på dagen

Canon eos 550d     Efs18-55 mm
 
Hejsan! 
Här kommer lite bilder från nyårsafton på vår traditionella lunch i skogen tillsamans med de familjer vi firar nyårsafton på kvällen med. Hoppas ni hade en bra nyårsafton! Och Gott Nytt 2015 till er alla!
 
Idag har jag inte gjort mycket alls. Avslutade nyss med att ha skypat med Moa i över en timme som var roligt såklart, skönt att höra hennes röst! Imorgon däremot händer det lite mer. På förmiddagen åker jag till Delicate för att ta en tur med honom i skogen. När jag kommer hem från det äter jag lunch och sen drar till Stina. Där ska vi laga mat, kolla på film och äta godis och annat gott. Men mer om allt detta imorgon! 
Nu ska jag göra iordning mig för att sen krypa ner i sängen och kanske lyssna på en pod innan jag släcker lampan för att sova, ska upp tidigt imorgon! Kram♥





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?