Ny inställning!

Hejsan!
Tänkte bara slänga in ett litet snabbt inlägg då jag egentligen behöver/ska sova. MEN dagen bestod av skolaa, torsdag som innebar att sluta vid halv fyra. När jag hade slutat tog jag bussen hem för lite mellis och sätta mig och plugga lite (ja redan, suck). Men jag känner att jag har en annan inställning denna terminen när det gäller pluggandet. Det är faktiskt bara att bita ihop och göra det, istället för att bara dra ut på det. Då blir det istället bara raka motsatsen, dubbelt så jobbigt. Istället för att sitta där och tänka på hur jobbigt det är och att man inte har någon lust. Så kan man ja, bara göra det så att man får det överstökat! Jag veeet hur jobbigt det kan vara ibland, men hörni? Försök i alla fall! Bit ihop och gör det, så är det snart över när ni minst annar det!

Imorgon är det freedag! Känns faktiskt riktigt skönt även fast jag bara gått två skoldagar denna veckan. Men nästa vecka och alla andra veckor framåt är det vanliga skolveckor så det är lika bra att njuta så länge man kan! 
Imorgon efter skolan har jag lite planer, men mer om dem imorgon då jag verkligen måste släcka lampan för att sova nu. Godnatt! Kram❤️
En bild från när jag satt och pluggade innan. Såklart var Elsa där och gjorde mig sällskap, sötis!







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?