Imorgon då smället det!

Halloj!
Ligger just nu i sängen och ska snart sova. Ska försöka fatta mig kortfattat. Efter skolan hann jag bara hem för ett snabbt mellis innan jag åkte till stallet för att vara coach. I stallet var det såklart kul som vanligt, härligt att träffa alla kompisar där igen! 

Imorgon är ingen vanlig dag. För då fyller jag år! Älskar födelsedagar, de är såå mysiga! Har faktiskt inte tänkt på det så himla mycket till skillnad hur det har varit de andra åren, då går man och tänker på det första dagen av månaden. Men jag har haft massor med annat jag har gått runt och tänkt på. Så det ska såklart bli jätte roligt!
Nä nu måste jag sova om jag ska vara pigg på min sextonårsdag imorgon! Godnatt❤️
Elsa hälsar er också godnatt:P





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?