Spa för fötter!

Hejsan!
Här kommer lite bilder från fotmassagen jag var på. Det var verkligen hur skönt som helst och fötterna blev baby lena efteråt. Så vi beställde i stort sätt alla de produkter vi fick använda idag och alla produkterna luktade verkligen ljuvligt! Så nu kan vi har vårt lilla egna fotspa här hemma och verkligen ta hand om sina fötter. För det känns verkligen som man glömmer att göra det och om man tänker efter så förskänar dem det verkligen eftersom dem bär runt oss hela dagarna!:P Jag fick även också med mig hem en ögonskugga och två läppglans som ska bli spännande att testa. 

Resten av kvällen blir lugn. Tror det blir risgrynsgröt till kvällsmat och sen ska jag nog hoppa in i duschen för att fräscha upp mig tills imon, så taggad! Hörs❤️
//Hannah



Den här drinken var verkligen hur god som helst!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?