Mysig fredag

Nu känner jag mig äntligen nöjd med min blogg! Designen tycker jag är jätte fin och jag verkligen älskar den! Den känns väldigt fräsch och stark glad. Min header är jag också väldigt nöjd med, bilderna i den är jag väldigt nöjd men och själva headern känns mer personligt på ett sätt. Så i sin stora helhet är jag väldigt nöjd med allt! Har nog aldrig varit så här nöjd med min blogg förut faktiskt. Vad tycker ni?:) Kommentera!

Idag har det varit en väldigt mysig dag faktiskt. Några kompisar från stallet hade sovit över så på förmiddagen var jag lite med dem. Sen kom mormor, morfar och några kusiner från mammas sida då dem ska vara här när min brorsa fyller arton imon. Efter att vi hade ätit lunch åkte jag och mamma ner till samarkand för att göra några ärenden. Vi handlade mat, hämtade lite saker inför Simons födelsedag, jag köpte lite saker på Hööks och även en bok som jag har längtat efter att få läsa. Alla säger att den är hur bra som helst. Så nu ska jag läsa den innan jag kollar på filmen. Ni kanske fattar vilken jag menar?:)
När vi sedan kom hem åt alla hamburagre till kvällsmat och resten av kvällen blir nog lite prat och annat skoj. Jag kanske sätter mig och redigerar en video eller nåt. Vi hörs! Kram♥
//Hannah


 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?