Mys med mamma framför tv!

Hejsan!
Nu har man precis ätit lite kvälls mat och då menar jag lite för jag var inte så jätte hungrig. Så jag får väl ta nåt senare om det skulle vara så att jag blir hungrig. Men i alla fall. Innan jag åt så kom jag precis hem från Moa. Vi hade det jätte roligt och jag tycker vi kom en bra bit på vägen på filmen. Men det är en bit kvar att göra. Zoe gick hem tidigare så då så kollade jag, Cajsa och Moa på en film, kommer inte ihåg vad den hette. Men den var bra, jag kom på att jag hade sett den typ när filmen nästan var slut. Ja, så har min torsdag varit.
Imorgon så har jag fullt upp kan man säga. Men det är på en positivt sätt. För först så ska jag och min mamma verkligen rensa och städa garaget. Det behövs verkluen och jag var frivilig att göra det för att jag tycker verkligen att vårt garage behöver rensas och städas, så det ska bli skönt att få det gjort. Sen kanske typ vid kvällen eller sen eftermiddag så ska Moa och kanske Zoe sova över hos mig och jag hoppas verkligen att Zoe kan. Tyvärr så kunde inte Cajsa för hon ska konfimira (stavning) sig på lördagen. Ja, så ser min fredag ut.
Men nu så ska jag göra ioning mig och sen mysa med mamma framför tv med en film som jag lånade av Moa idag. Den heter "A Walk To Remember". Den kan jag kanske berätta mer om imorgon när jag har sett den. Känner att det blir många filmer idag, men det är bara mysigt. Men jag måste gå nu så ni få ha en fortsatt bra torsdags kväll. Hörs, puss och kram♥
//Hannah
Vad har ni gjort idag?:) Hur har er torsdag varit?:)


Sofia

jag tar de bara lugnt :D njuter av långhelgen!



URL: http://byfia.com





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?