Min Valborg!

Hejsan!
Förlåt ännu en gång för dålig uppdatering. Men det är för att jag inte har så jätte mycket att skriva om och att jag vet inte vad jag ska skriva om. Men jag funderar på att börja med dagens inspirations bild. Vad tycker ni?:)
Men jag kan börja med att skriva om min valborg. Jag hade en underbar valborg, det var helt otroligt väder. Det kändes somdet var sommarlov, haha!:) På kvällen cyklade vi till en annan familj och åt där. Tyvärr så missade vi majbrasan vid Växjösjön men vi såg fyrvakerierna och det var häftigt, särskilt den sista den var inte liten den. Sen vid midnatt tror jag så cyklade vi hem. Ja, det var min valborg och det var en väldigt bra och mysig valborg. Hur var er valborg?:)
Nu sitter jag hemma och gör inte så jätte mycket. Ska vänta till kolckan halv två då Moa kommer att ringa mig för att vi ska va och Zoe ska också vara med. Så tills dess så ska jag vara ute. Sen ska jag försöka skärpa mig med bloggandet. Men vi hörs senare, puss och kram♥
//Hannah
Vad ska ni göra idag?:)






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?