Grillat Marshmallows!

Hejsan!
Innan idag så grillade jag och mina syskon marshmallows, det var jätte gott. Min tisdag har varit mysig och lugn. Först på förmiddagen så var jag ute och gjorde inte så mycket, bara slappade i hängmattan och lite sånt. På eftermiddagen så ringde Moa mig och lite senare efter att hon hade ringt så kom Moa och Cajsa. När dem hade kommit så gick vi ner till Hemköp för att träffa Zoe där. Men vi fick typ vänta där i 45 min innan Zoe kom. När hon väl hade kommit så gick vi på skattjakt, det var en app på mobilen som heter Geocarthing tror jag och skatterna finns i hela världen så det är en app för var man än bor. Sen efter en lång stund så gick vi hem till mig men Cajsa hade gått hem tidigare. När vi kom hem till mig så hoppade vi studmatta men det var inte så länge för efter ett litet tag så åkte Moa och Zoe hem.
När dem hade gått hem så grillade vi hamburgare och marshmallows som sagt. Och nu har jag inte gjort så mycket, bara kollat på bloglovin. Men ska nu gå och göra ioning mig så att jag kan gå och lägga mig så att man orkar skoldagen imorgon. Känner inte så jätte mycket för att gå till skolan imorgon, men men inget att göra nåt åt. Men måste gå nu men vi hörs, godnatt, puss och kram♥
//Hannah
Hur har er tisdag varit?:)
Mums!:D





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?