Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta om mig själv

Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Favorit årstid
Dag 4 - Favoritsaker
Dag 5 - Det här får mig att skratta
Dag 6 - Vad som finns i min väska
Dag 7 - Fyra bilder som gör mig glad
Dag 8 - Tre favorit tv-serier
Dag 9 - Fem webbsidor jag ofta är inne på
Dag 10 - Hur jag sminkar mig
Dag 11 - En bild från i somras
Dag 12 - En bild på en mycket nära vän
Dag 13 - Fem bloggar jag läser dagligen
Dag 14 - En bild på någon jag älskar
Dag 15 - Två saker jag längtar efter
Dag 16 - En bild på någon du saknar
Dag 17 - En låt som passar mitt humör
Dag 18 - Fem bilder från olika minnen 2011
Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta om mig själv
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - Favorit årstid
Dag 4 - Favoritsaker
Dag 5 - Det här får mig att skratta
Dag 6 - Vad som finns i min väska
Dag 7 - Fyra bilder som gör mig glad
Dag 8 - Tre favorit tv-serier
Dag 9 - Fem webbsidor jag ofta är inne på
Dag 10 - Hur jag sminkar mig
Dag 11 - En bild från i somras
Dag 12 - En bild på en mycket nära vän
Dag 13 - Fem bloggar jag läser dagligen
Dag 14 - En bild på någon jag älskar
Dag 15 - Två saker jag längtar efter
Dag 16 - En bild på någon du saknar
Dag 17 - En låt som passar mitt humör
Dag 18 - Fem bilder från olika minnen 2011
Nu har jag bestämmt mig för att börja med att skriva dag 1, dag 2, dag 3 osv. Så här kommer första dagen.
* Jag heter Hannah Maria Utterström.
* Jag bor i Växjö.
* Jag är tretton år gammal.
* Går i sjuan.
* Jag går på Karl-Oskarskolan.
* Jag har en kanin som heter Smulan och som är tre år.
* Mina favorit färger är blå och grön.
* Jag har bott i samma hus i hela mitt liv.
* Jag har haft två marsvin.
* Mina favorit djur är hund, häst, katt och kanin.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?