Påsklov!

Hejsan! Förlåt för att jag inte uppdaterade så mycket igår. Men jag kan berätta nu vad jag gjorde igår. På skolan igår så var det en kul skoldag. Sista lektionen så hade vi hemkunskap och då så bakade jag och Moa schackkakor (stavning). Men dem blev brända och det var för att nån hade pillat med vår ugn så att det var för hög värme i ugnen. Men vi fick hälften av Cajsas och Dora kakor. Efter skolan så va jag med Moa till sju sen cyklade jag hem. När jag var hos Moa så fotade vi väldigt mycket men dem bilderna vet jag inte när dem kommer upp. Dem får komma när dem kommer och det blir nog flera omgångar, men vi få se. Vi fick också påsklov igår också, så himmla skönt. Så nu sitter jag i bilen och är på väg till sälen och efter det så ska man till mormor och morfar och fira påsk där med kusinerna också. Så jag kommer inte blogga så mycket den här veckan men det kanske kommer att komma några korta inlägg nån gång ibland, men det är bara kanske. Men när jag kommer hem igen så kommer det förhoppningsvis massa bilder. Men som tur är så kommer Moa att gästblogga här på bloggen så hon får ni stå ut med. Men har det så bra och vi hörs. Puss och Kram<3 //Hannah





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?