Min underbara dag!

Hejsan! Nu sitter man med hela familjen runt körksbordet och pratar och myser. Dagen ha varit väldigt bra. Efter skolan så fyllde Moa med mig hem. Vi började med att äta mellanmål. Sen gick vi ut i det underbara vårvädret och filmade korta scener för vi ska göra en musikvideo och vi tog några bilder också men dem kommer inte upp just nu. Efter det så spelade jag och Moa tre i prick. Sen gick vi upp och spelade fotboll, min storebror och lillsyrran hängde också med. Det var faktiskt väldigt kul. Sen skulle jag äta så då cyklade Moa hem. Än väldigt rolig och underbar dag. Imorgon så blir det än spännande dag. För Moa har nån överraskning till mig, Cajsa och Zoe. Vi ska vara på resecentrum klockan elva och vi får inte komma en enda minut eller sekund senare. Så det ska bli riktigt spännande och jag har ingen blekades aning vad det är och det är ju dagen innan Moa fyller år så... Men ska bli riktigt kul. Sen efter överraskningen så ska vi åka till grand. Så längtar riktigt mycket tills imorgon. Men nu ska jag fortsätta att umgås med min familj. Så godnatt och ha en fortsatt bra kväll mina käraste läsare. Puss och kram<3 //Hannah





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?