Min dag!

Hejsan!
Nu sitter man med Moa och vi ska kolla på Melodifestivalen. Just nu gör vi inte så mycket. Jag ska också sova över hos Moa, ska bli skita kul!:D<3
Dagen har jag gjort väldigt mycket. Först så kom Moa och hjälpte mig och städa/rensa mitt rum, sen när hon gick så forsatte jag att städa/rensa mitt rum. När jag inte orkade göra det mer så gick jag ut till resten av min familj som hade vårstädning i trädgården. När vi va klara med det så gick vi in och började med maten. Den 8 mars så fyllde min pappa år men vi kunde inte fyra honom för han var i Tyskland då, så idag så firade vi honom istället. Så grattis i efterskott världens bästa pappa!! Han fick paket och tre rättes middag. Sen åkte jag till Moa och nu är jag då hos Moa. Men hejdå, bloggar mer imorgon! Puss o Kram<3
//Hannah
MUMS!!





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?