Kommer inte på någon rubrik!

Hejsan!
Nu sitter men här som vanligt och gör inte så mycket. Men dagen har varit ok. Men jag har inte kännt mig helt 100% frisk kan man säga, har haft ont i halsen lite, förkyld och ont i huvudet. Men få hoppas att jag känner mig bättre imorgon. Så ikväll ska jag gå och lägga mig inte för sent, tror att jag behöver lite extra mycket sömn och jag är trött också. Men i alla fall, idag efter skolan så tog jag bussen till stallet. Vi hoppade det var jätte roligt. Jag hade hästen Grady, hon är sååå himla mysig att rida och hon var duktig på att hoppa också. Men nu ska jag gå och hoppa in i duschen och kanske kollar på nåt program på svtplay eller så går jag och lägger mig, men få se. Så godnatt alla underbara läsare och puss och kram på er!<3
//Hannah
Ps. Här kommer bilder det som jag köpte på stan igår.
Ett par svarta och blåa skjorts. Köpta på Gina.

En vit skjorta och ett turkost linne. Köpta på gina.

Ett par blåa/turkosa öronhänge. Köpta på Åhlens.
Brunsvart mascara. Köpt på kicks.


Annie

Jätte snygga kläder Hanna!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?