Fredagsmys!

Hejsan!
Nu har man nästan precis ätit. Dagen har varit helt ok och rolig. Efter skolan så cyklade jag hem och gick ut till Smulan, åt mellanmål och sen bytte om, för att jag skulle till Boogie Woogie träningen. Träningen gick bra men var jobbig. När jag kom hem från träningen så satte jag mig och försökte göra klart videon men det gick inte för att jag kunde inte lägga dit musiken osm jag skulle ha, så det får Moa hjälpa mig med imorgon, hoppas att hon kan de bara. Imorgon så ska jag rensa och göra ioning mitt rum, jag vill har en förädring i mitt rum. Moa ska hjälpa mig med det, tror jag. Men om inte hon gör det eller inte vill så hjälper mamma mig med det. Sen ska man också sova över hos Moa imorgon, hoppas att det kommer att bli kul. På söndagen så ska jag och kanske hela familjen åka till Kosta Outlet, det ska bli kul. Hoppas att jag kommer att hitta nåt. Jag har inte orkat att redigera några fler bilder idag, så jag gör det förhoppningsvis imorgon. Men nu ska jag nog kolla på dubbelliv och sen göra ioning mig så att jag kan kolla på Minuten. Men jag kan lägga ut två bilder nu för dom redigerade jag innan. Men hejdå, kanske bloggar mer senare. Kram o Puss<3
//Hannah





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?