Förlåt!

Hejsan!
Det känns som om det har varit en dålig uppdatering här på bloggen den här helgen och om det inte är bara jag som tycker det så säger jag förlåt för det!:)
Min dag har varit en ganska lugn dag. Först idag så var jag ju då i Kosta Outlet. Jag hittade inget. Jag tänkte köpa en skinnjacka men det gjorde jag inte. När jag kom hem från Kosta Outlet så gick jag ut till Smulan och tvättade min cykel. Sen så var det dags för jazzdansen så då gjorde jag ioning mig  till det och sen cyklade dit. Det gick bra men det var jobbigt. När jag kom hem från dansen så städade/rensade jag och mamma klart mitt rum, det är nästan klart nu. Saknar bara några tavlor och ett skrinn som jag ska kunna ha mina öronhängen i. Sen har jag bara tagit det lugnt resten av kvällen. Men nu ska jag hoppa in i en skön och varm dusch och sen gå och lägga mig, är väldigt trött. Men det var det jag hade att skriva nu. Så godnatt och sov så gott allihoppa, bloggar mer imorgon. Kram o Puss<3
//Hannah





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?