Fixat med min blogg!

Hejsan!
Nu har jag fixat väldigt mycket med min blogg. Bytt header och design. Om ni inte ser det så tryck på F5. Och det är tacke vare Moa som jag har kunnat gjort så mycket på bloggen, för att jag är inte så bra när det gäller att fixa bloggen och då har Moa hjälpt mig. T.ex har hon hjälpt mig med headern att göra den. Så tack så himmla mycket för det underbara Moa, fina du!<3  Vad tycker ni om den nyfixande bloggen? Kommentera gärna!:) Men nu sitter jag och funderar på att göra en video om hur fina vänner jag har men måste först komma på hur man gör det och var man gör det. Nån som vet? Kommentera gärna då!:) Idag på skolan så har vi haft bild och då tog på Zoe några roliga bilder som hon har lagt ut, dom kan ni se om ni går in på www.zoesfotoplats.blogg.se eller så tittar ni på länkar och klickar på Zoe<3 här på bloggen. Efter skolan så åkte jag och Cajsa hem till Moa, Zoe kunde tyvärr inte följa med för hon var tvungen att åka hem och plugga. Hemma hos Moa så kollade vi på Glee och moa hjälpte mig då med bloggen. Men nu gör jag inte så mycket, vet inte riktigt vad jag ska göra. Få se vad jag hittar på. Men jag hade inte så mycket mer att skriva nu, men jag tror att jag bloggar mer senare. Puss<3
//Hannah


Moa

Photostory kan man göra en film:)



URL: http://moasfotobok.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?