Bara massa pluggande!

Hejsan!
Förlåt för jag inte har uppdaterat här på bloggen på hela dan. Men jag har inte hunnit. Nu är jag äntligen klar med allt pluggandet, har pluggat hela eftermiddagen/kvällen. Jag pluggade mest Svenska och lite Tyska. Jag kan ju berätta om dagen. Jag har haft profil-ridning som var väldigt kul. Vi ryckte man, klippte dom, gjorde dem fina helt enkelt. Vi har också haft Matte, Engelska och NO. Helt ok men det känns som om dagen har varit seg. När vi slutade vid tio i treså hade min buss precis gått, såå himmla typiskt. Så jag fick typ vänta i en halv timme och sen när klockan blev sjutton över (när bussen går) så satt jag inne i skolan (hade glämt bort tiden) fortfarande, så jag kuttade ut och jag hade världens tur, bussen kom precis när jag hade kommit ut, så himmla tur asså. Jag todde att jag skulle missa den. Men i alla fall när jag kom hem så åt jag mellanmål och sen började jag plugga. Efter en liten stund så tog jag en lite pause och gick ut till Smulan, så att hon fick mat och så att hon kunde hoppa runt lite. Sen gick jag in och forsatte att plugga. Ja, så har min dag varit. Hur har er dag varit?:)
Men nu ska jag nog ta och kolla på dubbelliv, så hejdå. Bloggar mer imorgon, godnatt, puss<3
//Hannah
Bjuder på två bilder som jag tog när jag var ute hos Smulan.
Det kanske inte är så bra bilder men det får duga!:)
(Den sista bilden är så liten för det hände nåt, vet inte vad)


Sessan

Tack så mycket fina du :)



URL: http://impalaa.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?