Nymålade naglar!

Hejsan!
Imorgon är det ju midsommar och då ska jag ha en klänning som det är grönt i. Och då så målade jag mina tånaglar och mina naglar på händerna. Som ni kan se på en bild nedanför hur det blev. Men imorgon så hoppas jag att jag kan vissa er hur jag ser ut imorgon på midsommar. Jag kan ju berätta vad jag ska göra på midsommar. På förmiddagen så ska vi bara va hemma och hade mysigt. Göra blomsterkransar och äta mycket jordgubbar och annan god mat. Jag hoppas attd et blir mycket bilder imorgon också som sen kommer att komma upp på bloggen. Medans jag ändå håller på att berätta så kan jag ju säga att jag inte har jag gjort så mycket förutom det jag har skrivit i dem andta inläggen. Men jag undrar varför jag inte får det nya blogg.se:(, hoppas att jag får det snart. Det var det jag hade att säga nu. Så vi hörs imorgon, godnatt, puss och kram♥
//Hannah

Vad tycker ni?:)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?