Lite till förändringar på bloggen!

Hejsan!
Som vissa kanske har sett så har det hänt lite till förändringar till på bloggen under dagen. Jag är väldigt nöjd med min design och allt nu men den är inte helt klar än och det är ju då Moa som hjälper mig med allt det här och jag vill säga ett jätte jätte stort tack till dig, Moa!♥
Men jag kan ju säga vad jag gör just nu när jag ändå bloggar. Jag sitter i skolan och vi har engelska och snart ska vi har NO. Vi ska ha ett läxförhör på NO:n som är ett praktiskt prov tror jag det heter, jag hoppas att det kommer att gå bra och det tror jag att kommer att göra. Efter skolan så tror jag att jag ska vara med Moa. Det sista jag kan säga är att det kommer säkert att komma lite fler småändringar på bloggen idag. Men jag måste gå nu. Så vi hörs senare, puss och kram♥
//Hannah
Så här ser bloggen ut just nu. Om ni inte ser det så klicka på F5.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?