Glad Midsommar!

Hejsan!
Och glad Midsommar alla underbara bloggläsare. Jag säger det ju lite sent. Det är för jag hann inte igår för jag var hos gäster och det är därför för så dålig uppdatering. Så jag säger det nu och det är ju bättre om jag inte skulle säga det alls. Jag kan ju säga att jag nu har fått det nya blogg.se och det verkar ju bra, för dem som undrar. Nu ska jag klä på mig och sen gå ut. Jag hoppas att jag får tid till att lägga upp bilder från igår. Men så länge så bjuder jag på en bild som är på mig och min lillasyster och jag önskar än en gång glad Midsommar. Puss och kram♥
//Hannah
Ps. Inlägget kommer upp nu för det var nå´t fel innan så det publiceraders inte.
Så jag kan ju berättta om min dag medans jag ändå bloggar. Idag så har vi haft gäster och vi och den andra familjen gjorde vår vanliga tradition att äta sommarpizza som min pappa gör. Dem har precis gått nu. Så nu ska jag göra ioning mig och mysa lite tror jag. Så godnatt, puss och kram♥
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?