Måndag 17 december 2012

Hejsan!
Just nu gör jag inte så mycket men snart så ska jag lägga mig. Idag i skolan så har det varit pysseldag och det var ganska kul m jag får säga det själv. Jag gjorde en julstrumpa och ett julkort (som ni kan se nedanför), jag gjorde fler saker också men dem tog jag inte hem. När dagen var slut så gick jag och Moa hem till mig. Anledningen till att vi gick hem var att vi verkligen precis missade bussen så då buslut vi att vi skulle gå hem istället för att vänta på bussen i typ 30 min. Hemma hos mig så hade vi det jätte roligt, vi kollade på gamla filmer från bloggen och en film som jag, Zoe, Moa och Cajsa har gjort för längesen. Sen åkte Moa hem och sen dess har jag inte gjort så mycket.
Just det, jag sak försöka att ladda upp ett videoklipp på när jag rider som tomte på Luciashowen igår, vet inte riktigt när den kommer upp men den ska kommma upp i alla fall. Imorgon så blir det bolldag i skolan, är inte så jätte taggad inför det men jag hoppas att det ska bli bra i alla fall. Vi börjar vid kvart i åtta och slutar halv elva, så dem timmarna ska jag nog stå ut.
Men nu måste jag gå, men vi hörs imorgon, godnatt, puss och kram♥
//Hannah





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?