Jullov!

Hejsan!
Förlåt för dålig uppdatering men jag har helt enkelt inte hunnit. 
Idag så fick vi ju jullov och det känns hur skönt som helst, vi fick också våra betyg på julavslutningen som var nu ikväll och det känns väldigt  bra med det. Innan julavslutningen så var det klassens dag, då åt vi pizza och bowlade med klassen då. Efter bowlingen så gick jag, Moa, Zoe och Cajsa till et fik i stan för att fika och dela ut våra julklappar till varandra, det var jätte mysigt. Jag fick en prafym av Moa, ett spel av Zoe och nån pyssel grej av Cajsa (kanske kommer upp bilder på dem sakerna senare).
Just nu ligger jag i sängen och ska kolla på One tree hill och sen sova. Imorgon så ska jag göra mycket, som städa, packa och åka till stallet. På lördag så åker jag till mormor och morfar för att fira jul där och det kommer att bli jätte mysigt. Men nu måste jag gå, godnatt, puss och kram♥
//Hannah
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?