Riktig hästdag

Hejsan och godmorgon på er!
Ligger i fortfarande i sängen men måste snart dra mig upp ur sängen, måste verkligen börja lägga mig tidigare på kvällarna så att det inte blir föör jobbigt sen när skolan börjar igen. 

I alla fall idag blir det en riktigt stall och häst dag. Nu på morgonen åker jag och Wilma till Deli för att ta en tur med honom i skogen. I eftermiddag vid tre tiden åker jag till Theleborgs stallet för att rida två pass där, både vanlig ridning och coach ridning. Vi har en igenmurning på ridskolan då vissa ridlektioner fick ställas in när de skulle byta underlag i ridhuset. Efter båda passen har jag ett möte vid halv sju om den kommande terminer när det gäller coach och traniee. 
Så jag kan säga att det verkligen blir en mysig dag och en heldag bland hästarna i stallet kan jag nog behöva nu i skolan drar igång igen. 

Hoppas ni får en bra dag! Kram❤️








NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?