Sunday

Hejsan!
Idag har jag inte gjort alls mycket. Bara tagit det lugnt, pluggat och hoppat lite studsmatta som jag inte har kunnat gjort innan på grund av min skada så det var faktiskt kul. Jag fick också ett ryck att idag att baka något som jag inte har bakat innan. Det blev jordgubbsmuffins och jag improviserade faktiskt vid delen med fyllningen för att vi inte hade någon jordgubbssylt hemma. Men dem blev som tur va endå väldigt goda!
Imon är det måndag igen som innebär ny skolvecka och ja, jag skulle nog inte säga att jag är så taggad på det men det är bara att bita ihop dem fyra sista veckorna i skolan innan det blir SOMMARLOV. Det är hur sjukt som helst hur snabbt nian och hela högstadiet har gått!...

Nu ska jag hoppa in i duschen och ta en lång och skön dusch för att sedan kolla på Awkward. Världens bästa serie helt ärligt! Vi hörs, kram❤️
//Hannah





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?