New in






Hejsan!
Det blev en tur till Grand med mamma och jag kom hem med lite saker. Bland annat linnet som ni kan se på sista bilden, hittade den på BikBok för 179kr. Tycker verkligen det är supersött och passar verkligen nu till sommaren. Jag hittade också en outfit som jag ska ha på niornas fest som det kallas men dem kläderna får ni inte se nu, utan ni får vänta tills det närmar sig;). Nu vet jag vad jag ska ha på mig både då och på skolavslutningen så det känns skönt att ha det klart. 
Jag testade också en av de glasser som har kommit nu till sommarn och det var nån magnium champagne glass. Tyckte att den smakade lite väl mycket champagne så är nog en glass för mer vuxna:P, men annars var den faktiskt god. 

Nu blir det nog chips och godisätande framför Ghost Whispear. Hörs lovers, kram❤️
//Hannah





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?