Important thing♥

I detta inlägget tänkte jag skriva om en sak som betyder väldigt mycket i mitt liv och som även hjälper mig igenom svåra tider. Det jag pratar om är såklart stallet och hästarna. Är det bara jag som har ett ställe jag kan åka till om jag verkligen vill släppa allt och tänka på nuet? Om ni inte har det det, skaffa det! För jag kan inte förklara med ord hur otroligt skönt det är att ha ett sånt ställe. Detta är något som jag har märkt väldigt tydligt nu när jag har varit skadad och inte kunna vara i stallet eller rida. Jag känner verkligen att jag har saknat det och att jag på länge inte har kunnat släppa allt och tänka på nuet, speciellt under svåra tider som till exempel när skolan känns jobbig. Men IDAG får jag uppleva denna känslan igen och jag är så glad och tacksam för det. Jag känner också att när jobbiga dagar eller tider har inträffat nu för tiden har det känns mycket jobbigare än innan då jag kunde vara i stallet.
 
Så alla folk där ute, hitta något som gör att du kan släppa allt och tänka på nuet! Jag lovar att det kommer kännas så mycket bättre när en jobbig sak eller tid dyker upp i ditt liv. Det kan till exempel vara att träna eller göra något som du tycker om. Hoppas ni hittar DET! Love från Hannah♥
 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?