Mer personligt kanske?

Hejsan!
I detta inlägget tänkte jag göra en liten annorlunda sak som jag inte har gjort innan. Nämligen svara på några personliga frågor, känner att denna bloggen kan vara lite opersonlig ibland. Har själv faktiskt fått höra det men det tar jag inte som någor negativt, utan jag tar det mer som ett tips som jag kan tänka på så att bloggen kanske blir bättre. Kommentera gärna om ni vill ha mer personlighet på denna bloggen!:) Kram♥
//Hannah

1. Hur gammal är du om fem år? 21 år.

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Min familj typ:P.

3. Hur lång är du? Cirka 164 kanske.

4. Vilken är den senaste filmen du sett? 21 jump street, såg den igår:P.

 5. Vem ringde du senast? Pappa.

 6. Vem ringde dig senast? Pappa tror jag.

 7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "nä"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms:a

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta.

10. När såg du senast din mamma? Igår kväll.

 11. Vilken ögonfärg har du? Typ gröna.

12. När vaknade du i dag? Kanske kvart över tio eller nåt.

 13. Vilken är din favoritjulsång? Har nog ingen dirket favorit, alla är så mysiga.

14. Vilken är din favoritplats? I stallet nog. 

15. Vilken plats föredrar du minst? Platser som är läskiga, typ övergivna hus eller nåt.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Kanske i nån stad i Sverige.

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Mörker.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Filmen 21 jump street, den var så himla rolig!

19. Hur stor är din säng? Tror den är 105 cm eller nåt.

 20. Har du stationär eller bärbar dator? Har ingen egen dator som jag verkligen äger. Men sen när skolan börjar igen har jag en bärbar, Macbook air.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med kläder.

22. Hur många kuddar har du i sängen? När det är bäddat har jag 6 st och när jag sover har jag två.

 23. Hur många landskap har du bott i? Ett.

24. Vilka platser har du bott i? Småland Högstorp. 

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Beror på vilken årstid men faktiskt oftast strumpor, om det inte är varmt för då föredrar jag barfota.

26. Är du social? Ja, det måste jag nog ändå säga att jag är.

27. Vilken är din favoritglass? Regnbåge och hallonsorbé,

28. Vilken är din favoritefterrätt? Kanske pannacotta.

29. Tycker du om kinamat? Ja!

30. Tycker du om kaffe? Ja, men det ska vara kaffe latte:P.

31. Vad dricker du till frukost? Olika, men oftast juice eller te.

32. Sover du på någon särskild sida? Nja, inte direkt. Typ lika mycket på båda.

33. Kan du spela poker? Haha nej.

34. Tycker du om att mysa/kela? Ja, om det är med någon man gillar!

35. Är du en beroendemänniska? Nej, det skulle jag nog inte säga.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nope, men någon som fyller år dagen innan.

37. Vill du ha barn?  Japp!

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och typ tyska:P.

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nope.

 40. Föredrar du havet eller en bassäng? Det beror på, men skulle faktiskt nog säga bassängen:P.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Skönhet, så som smink, hudvårdsprodukter osv.

 42. Äger du dyrbara smycken? Nej, det skulle nog inte säga.

 43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Kollar inte direkt så mycket på program som går på tv, mer serier. 

 44. Kan du rulla med tungan? Tror det:P:

 45. Vem är den roligaste människan du känner? Svårt och säga, finna många!

46. Sover du med gosedjur? Japp.

47. Vad har du för ringsignal? Den vanliga iPhone rignsignalen.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Nja, inte dirket. Min syster kanske använder några plagg.

 49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Böcker.

 50. Flirtar du mycket? Haha nej det skulle jag nog inte säga.

51. Kan du byta olja på bilen? Haha neej.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Har inget körkort än.

53. Vilken var den senaste boken du läste? Den store Gatsby, läste i skolan.

 54. Läser du dagstidningen? Nope.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej. 

56. Dansar du i bilen? Haha, kan nog ha hänt nån gång.

 57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Vet inte, kanske RixFm.

 58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? En sak jag ska köpa när jag åker till USA nästa år.

59. När var du i kyrkan senast? Julafton tror jag.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Många! 

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Vet inte, kanske fem dar eller nåt.  

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Vet inte.

63. Vad lyssnar du på just nu? Imagine Dragons tror jag, som kommer ifrån köket. 

64. Har du varit med i tidningen? Ja faktiskt flera gånger i Smålandsposten efter danstävlingar som jag varit på. 

65. Vad är det konstigaste du ätit? Anka?:P

66. Vem såg dig naken senast? ... 

 67. Vad är det för färg på din tandborste? Två nyanser av rosa tror jag, en mörkare och en ljusare nyans.

 68. Hur imponerar man på dig? Man är nog sig själv.

 69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Min mamma eller Moa skulle jag nog säga.

 70. Har du någon piercing? Japp, två i höger öra och tre i vänster öra.

71. Din största vinst? Haha, ingen aning.

72. Civilstånd? Singel;)

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Facebook, instagram, bloggen, bloglovin, youtube.

74. Är du fåfäng? Nej.

75. Ångrar du någonting du gjort? Inte dirket ångrat, skulle jag nog inte säga. 

76. Hur gammal är din pappa? 48 eller 49 tror jag.

77. Vilket är ditt drömjobb? Vet faktsikt inte, vill bara ha ett jobb som känns rätt och kul.

 78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Jaa, åka utomlands och se världen!

79. Vad har du haft för husdjur? Marsvin och har nu en katt och en kanin.

80. Vilken är din favorit dinesy film? Haha, får nog säga Ariel.

81. Svär du ofta? Tror nog tyvärr att jag gör det. Inte bra Hannah...

82. Sverige när det är som bäst? Tycker det är fins ofta, men får nog ändå säga varma sommar dagar.

83. Kan du åka slalom? Japp;). 

84. Vad har du ätit i dag? Frukost som bestod av en tallrik med müsli, cornflakes och mjölk.

85. Vad har du för utbildning? Håller på att "utbilda" mig typ?:P 

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Armar och ibland mage.

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Ben och lår.

88. Vilken är din bästa egenskap? Skulle nog säga att jag är målmedveten.

89. Vilken är din sämsta egenskap? Att jag oftast sätter för mycket press på mig själv och att det då bara blir jobbigt, särskilt när det gäller skolan.

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? Är inte intresserad av historia.

91. Saknar du något? Jaa!

92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Ja, det tycker jag!

 93. Vad gör dig ledsen? När andra runt omkring är ledsna och när jag har för mycket press på mig själv.

 94. Vad gör dig glad? När andra runt omkring är glada och när jag känner mig lycklig.

 95. Har du varit gift eller förlovad? Nej, inte än. 

96. Vad ska du göra i helgen? Inget speciellt vad jag vet.

 97. Vad är det knasigaste du gjort? Haha, många saker!

 98. Vad har du för laster? Haha va? 

 99. Vem är din förebild? Vet faktiskt inte.

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Ska nog söka efter en ny design till bloggen.

 
 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?