En varm dag


En bild från igår när jag var vid sandsbro badplats och fotade. 
Hejsan alla glada människor!
Och gud vilken sommarvärme vi fått! Det är verkligen kokhett, speciellt idag enligt mig. 

Idag i skolan på förmiddagen var vi vid Teleborg Slott och hade lite aktiviteter. Man fick välja mellan brännboll, fotboll och golffrisby. Vi valde golffrisby och det var faktiskt väldigt trevligt. Sen åt vi lunch där och chillade tills klockan blev kvart i ett då det var KO-ruset runt Växjösjön. Jag sprang inte utan jag gick runt för att jag är förkyld och då kändes det onödigt att springa runt. Nu sitter jag hema och ska ta lite mellis innan jag åker till stallet för att vara coach där. 

Imon blir det en mer spännande dag. Då vi har champagne frukost och avslutningsmiddag. Men mer om det imon! Nu bjuder jag på lite bilder från dagen, vi hörs! Kram❤️
//Hannah










NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?