Elsas kvällsbus

Hejsan!
Kände verkligen att jag bara var tvungen att visa de bilder som ni kan se längre ner i inlägget som jag fångade snabbt med min mobil. Det är Elsa när hon har sitt kvällsbus, hon har det i stort sätt varje kväll och sen blir hon helt lugn och ska sova. Det är sååå sött! Jag menar, vem faller inte för dessa bilder?? Haha, gulleplutt!

Åter till verkligen... Idag i skolan hade jag bara en lektion som var bild och sen fick man gå hem om man inte hade några teater. Vilket jag då inte hade!:D Men jag, Cajsa, Aron och Zoe stannande kvar en liten stund. Då Zoe skulle gå till läxhjälpen och jag och Cajsa skulle hämta vår låt. Men det visade sig att jag var alldeles för låg i låten så då spelade jag in allt det jag skulle sjunga igen. Så tillslut blev det bra! och Aron stannade bara kvar för lite sällskap och han lyssnade även också:P

Imon har jag ingen aning vad som händer i skolan. Det enda jag vet är att vi ska samlas i klassrummet klockan nio och sen att vi slutar vid två. Så det andra blir en överraskning, spännande!...

Nu ska jag i alla fall sova så att jag inte är alls för trött imon i skolan och på ridpasset jag ska rida imon efter skolan. Godnatt! Kram❤️
//Hannah
Lägg märke till hennes kolsvarta ögon på bilderna. Hon siktar in på något...



Och hon attackerar hårsnodden



Och sen var det slut på kvällsbuset och dags att sova





Moa :)

Hoppas du har det super kul med surprisen och skulle garna vilja veta vad det ar for surprise jag missar da jag ar super nyfiken, you know. Nar har ni skolavslutning ? Skulle vara kul och veta! Hoppas du far en awesome day imorgon and dream sweet! :)

Svar: Jag tänkte skriva om det i bloggen vad det blev för surprise!;):)
Vi har vår skolavslutning nästa vecka på torsdag klockan halv nio:)
Hannah Utterström



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?