Stockholm!

Haloj allesammans!
Nu sitter jag i bilen på väg hem från Stockholm men vi sitter just nu fast i en ganska lång bilkö. Så det dröjer nog en stund tilsl vi kommer ut ur Stockholm. Det blev lagom mycket shopping tycker jag, kanske liite för mycket:P. Jag är självklart nöjd med allt de jag köpte! Och jag har haft en mysig stund i våran huvudstad Stockholm. Men Gud vad mycket bilar och människor det är här endå. Jag har även försökt att filma med min lilla kamera när jag har varit här. 
Tänkte nu visa er lite bilder från Stockholm, så hörs vi!❤️
//Hannah




Bilder från ABBA the museum. 
Bild på mitt fika från idag innan vi skulle åka hem. 
Bild på shopping kassarna (alla är inte mina, typ hälften av dem är min systers).
Bild från nu:)





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?