Podcast

Hejsan allihopa! 
Sitter just nu i soffan och myser och lyssnar på en podcast som jag började lyssna på idag, eller ja i sin stora helhet började jag att lyssna på podcast för första gången idag. De jag lyssnar på heter Mathilda och Andrea och jag tycker att dem är väldigt bra. De pratar om saker som jag i alla fall tänker på mycket och man känner igen sig väldigt mycket i vad de pratar om. De är väldigt sköna att lyssna på också, då de skojar lite men ändå pratar seriöst om de ämnet de har för varje pod. De är som sagt då två helt vanliga tonårstjejer som har varsin pojkvän och de ska börja i trean på gymnasiet (96:or). Jag tycker i alla fall att dem är väldigt bra så det är tips på en bra podcast!

Dagen har i alla fall varit väldigt mysig. Johanna sov ju som sagt över inatt och nu idag har vi badat väldigt mycket och nu innan hon åkte så gjorde vi våra naglar fina. Så en lyckad dag helt enkelt!

Imon väntas också en lyckad dag då det blir återförening med Zoe och Cajsa. Vi ska träffas imon på stan och prata ikapp. Och sen senare på eftermiddagen ska vi skype med Moa, åhh jag saknar henne såå!❤️
Nu ska jag fortsätta att lyssna på podcasten, vi hörs!
Dessa ljusen doftar helt underbart och jag är överraskad att de sprider doften så himla bra i rummet då de bara kommer ifrån blomsterlandet. 






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?