Ny header?

Hejsan!
Jag har precis skrivit klart ett inlägg som jag hoppas ni kommer uppskatta, så håll koll här imorgon;).
När jag kom hem från skolan åt jag mellanmål, pluggade lite och var ute oss Smulan. Imorgon är det fredag och det innebär helg, SKÖNT. Min helg är inte så uppbokad, men lite händer.
 
Just det, är det bara jag som tycker att man header borde uppdateras?:P Haha, jag vet. Jag måste verkligen ta tag i den snart men jag har inga bra bilder så får nog dra med Moa eller någon på en fotrunda och fota lite porträtt bilder. Kanske blir i helgen, vem vet;). Jag har faktiskt en bild i huvudet hur jag ungefär vill att header ska se ut, så det är bara att jag sätter igång.
 
Nä, men nu ska jag kolla på dagens Top Model och sen lägga mig i min fantastiska säng (:P) och sova. Vi hörs imorgon people, puss♥
//Hannah
 
Min älskade USA filt





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?