Varför jag började blogga igen

Jag har sagt att jag ska göra ett inlägg då jag berättar varför jag började blogga igen eftersom det var en särskild anledning till det. I detta inlägget tänkte jag berätta detta.

Jag började blogga på grund av en kommentar jag fick. På denna kommentaren stod det att denna personen tyckte att jag hade en härlig blogg och att min blogg skulle gå långt. När jag läste denna kommentaren fick jag en jätte härlig känsla i kroppen som är svår att beskriva. Men vi kan säga att jag fick en kick och kände bara att jag ville börja blogga igen. Efter denna kommentaren började jag då blogga igen och jag började få fler kommentarer och statistiken ökade än hur det hade varit innan jag bloggade innan den långa pausen, detta är såklart jätte roligt. Jag vill säga jätte mycket tack till denna persone som kommenterade denna kommentaren, jag blev verkligen jätte glad och är jätte tacksam för denna kommentaren!
 
Det är hela tiden jätte jätte roligt att få kommentarer och se att statistiken går framåt. När det gör det blir man mer och mer peppad på att verkligen blogga och göra ordentliga inlägg. Men själv tycker jag att det är väldigt svårt att blogga och göra nya blogginlägg regelbundet då skolan och annat tar upp ganska mycket tid, men jag ska verkligen försöka att blogga så mycket jag kan. Det ni kan göra för att hjälpa mig är att kommentera tips på vad jag kan blogga om!:)
Jag hoppas ni gillade detta inlägget och glöm inte att KOMMENTERA tips på vad jag kan blogga om och vad ni vill se/läsa på min blogg!:) Puss och kram♥
//Hannah
 
Every small step that we take in the right direction is the beginning of something amazing Website - http://bit.ly/1hMPaYC
Bild från weheartit





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?