Tips på hårprodukt

Hejsan!
I detta inlägget tänkte jag tipsa om en jätte bra hårprodukt. Denna produkten är en hårolja som kommer från Moroccan och är en olja för alla hårtyper. Du använder hårolja för att liksom styla upp håret och även få det att kännas fräschare. Det finns en stor och en liten flaska, själv har jag den lilla.
 
Dessa produkter från detta märket är inte det billigaste men det är så mycket värt pengarna. För när du har lagt i oljan i håret känner du direkt att håret blir väldigt lent och ditt hår luktar jätte gott också, för själva oljan lukat underbart!
 
Jag använder denna oljan ganska mycket, inte varje dag men nästan. Om man vill testa denna oljan kan man ju från början köpa den lilla flaskan för att se om den är bra, det var så jag gjorde. Du kan hitta denna oljan på Grand i en affär som heter Bellbox och även hos din frisör skulle jag tro. Det var oss min firsör jag köpte den.
 
Så om du vill ha en bra och bra luktande hårolja är denn rätt för dig!
 
Liten flaska↓
Tagna med min camera Canon eos 550d och objektivet efs 18-55 mm.
Stor flaska↓
 
 
 


Alice

Hejhej, jag vill bara tipsa dig om min julkalender, tävlingar i alla luckor! Den senaste luckan hittar du här: http://alicelindstrom.se/2013/december/lucka-2.html#comment
Jätte förlåt om du inte gillar såna här kommentarer!



URL: http://alicelindstrom.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?