Jag lever

Hejsan!
Vet att det var längesen jag bloggade men har helt enkelt inte haft tid, det är ju faktiskt jullov;).

Idag har jag inte gjort jätte mycket, förutom att jag har varit på en hoppkurs i stallet. Den var också igår så det var en tvådagars kurs. Jag hade en ponny som heter Tellus (se bild nedanför), han är hyfsat ny i stallet men han var jätte rolig att rida och hoppa med. Agnes filmade mig när jag hoppade honom och jag känner mig väldigt nöjd när jag tittar på filmerna. Vill ni att jag ska lägga upp en video när jag hoppar? Så att ni få se:). 

Imorgon blir det lite mer planer då jag och mamma ska åka ner till Grand för att kolla på mellandagsrean, så få se om jag fyndat nåt. Men mer om det imorgon. 
Jag kom nästa precis hem från stallet och ska nu äta lite och sen duscha. Sen blir det nog att sätt sig framför tv och kolla på Pretty Little Liars, så spännande! Vi hörs, kram❤️
//Hannah
Detta är då Tellus. Bild från Theleborgs Ryttarsällskap. 




Ida

Jag vill se film! :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?