Hej och jag...

Vet att det har varit dålig uppdatering men har inte mått hundra procent så det har varit jobbigt att blogga. Men nu är det bättre och jag ska försöka blogga oftare. 

Just nu sitter jag och pluggar lite till ett SO prov vi har nästa vecka på måndag. Tror inte att vi har några mer prov efter det innan jullovet. Så det är skönt. 

En jätte rolig sak är att ni har börjat kommentera mer. Så fortsätt med det gods folk, man blir jätte glad av det!:D

Ikväll är det ridning på schemat och det ska såklart bli jätte roligt. Jag ska rida en liten ponny som heter Pinia. Förra veckan gick det inte alls bra, så få hoppas att det går bättre idag. 

Men nu måste jag fortsätta med pluggeriet, vi hörs folk! Puss❤️
//Hannah


Försökte ta en bild på mig och min katt tillsammans. Men det gick lite sådär:P. 






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?