Tisdag 11 september 2012

Hejsan!
Nu har man precis blvit klar med matte-läxan, puh hur skönt som helst!:D Och efter att jag har skrivit detta inlägg så ska jag göra ioning mig, lägga mig i sängen och kanske kolla på Ung och bortskämd.
Idag i skolan så har det inte hänt så mycket eller någor specielt. Men imorgon så ska vi ha skoljogg, hur tråkigt som helst. Vi ska springa runt trummen så det är inte så jätte långt som tur är;P. Efter skolan imorgon så ska jag till satllet ska bli hur kul som helst, träffa härliga kompisar där och bara vara med hästarna och rida!:D

Asså jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om, känns inte som att det inte finns så mycket att skriva, inget händer liksom, haha:P. Men jag bloggar såklart me rimorgon, få hoppas att jag har mer att skriva om då;). Så vi hörs, godnatt, puss och kram♥
//Hannah
Haha, leker med webcam kameran:P





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?