Tidinställda inlägg

Hejsan!
Nu sitter man och försöker göra någa tidinställda inlägg. Anledningen till det är att jag kommer att vara borta i helgen. På lördag så ska jag tävla i Motala, åker redan imorgon efter skolan. Sen hela helgen så ska jag vara hos mormor och morfar, åker hem på söndag.
Jag har redan typ berättar idag vad jag har gjort, skolan och profil-ridning. Efter skolan så cyklade jag och när jag kom hem så fixade jag Smulan och sen drog till dansen. Efter dansen så har jag inte gjort så mycket, förutom att nu då ska jag försöka att göra tidinställda inlägg tills helgen, sen ska jag lägga mig.
Så vi hörs imorgon eller blir det nåt eller några tidinställda inlägg, puss och kram♥
//Hannah
Hade ingen bild till detta inlägg så jag fick ta en bild på min lillasyster, jag tror det är Moa som har tagit den.


Moa

Schysst att skriva att det är jag som tagit bilden. Bra av dig hannah! Lycka till på tävlingen! :)

Svar: Det är klart att jag gör det!;)<3 Tack:D
Hannah Utterström



URL: http://moasfotobok.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?