Stan med Moa♥

Hejsan!
Nu har man kommit in efter att ha hoppat lite studsmatta, man får ju passa på att hoppa innan studsmattan ska plockas ihop för säsongen. 
Skolan idag var bra, inte lika seg som dem andra skoldagarna. Efter skolan så åkte jag och Moa till stan och kollade runt lite och gjorde små ärende. På stan så åt vi mellanmål på Millas Cafe, gillard et cafet jätte mycket det är så mycsgt och hemtrevligt. Senare så cyklade vi till media markt för att Moa skulle köpa sin efterlängtade fjärrutlösare. Och jag kollade lite på systemkameror för att få en bild vad det finns för kameror och så, så att sen när jag ka köpa en så vet jag ungefär vad jag vill ha för kamera. Jag frågade dem som jobbade på media market och frågade vad dem tyckte vad jag skulle ha för kamera och dem tipsade om Canon eos 550d och jag tycker den verkade bra men vi få se vad det blir för kamera. Och jag är så himla glad att jag har Moa för hon hjälper mig med så mcyket, t.ex nu men den kameran jag kommer att välja, självklart så kommer ju mina föräldrar att vara med och hjälpa mig också. Men sen när jag har fått min kamera så kommer Moa att hjälpa mig jätte mycket, så att jag kan lära mig mer när det gäller fotografering, tack för att du finns Moa!♥
Ja, det var nog det jag hade att säga just nu. Det kanske kommer ett videoinlägg senare där jag kommer att visa vad jag hittade på stan. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske kollar på bloglovin eller nåt. Men vi hörs, puss och kram♥
//Hannah







NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?