Sista dagen som 13 åring

Hejsan!
Som ni läste i rubriken så är det min sista dag/kväll som 13 åring eftersom det är 24 september imorgon och det betyder ju att jag fyller 14 imorgon. Det känns bra antar jag och jag längtar. Imorgon så ska jag vara på stan med tjejerna, ska bli jätte mysigt. Idag så har Moa och Zoe varit här på förmiddagen eftersom att dem hade sovit över. När dem hade gått så gjorde jag läxor, gick ut till Smulan och sen senare på efetrmiddagen så åkte jag till jazz-dansen och när jag kom hem från den så gjorde jag mer läxor. Efter det så satte jag mig och kollade på Twilight breaking damw part 1, fick ett sånt ryck att göra det. Och nu ska jag göra ioning mig och sen lägga mig. Så jag måste gå nu men vi hörs, godnatt, puss och kram♥
//Hannah
Hade ingen annan bild så får bli denna.


Johanna

Men shit Hannah jag har totalt glömt detta, vad önskar du dig?!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?