Ridning med Smokey

Hejsan!
Ja, som ni kanske förstod med rubriken så red jag Smokey idag på ridningen. Det gick bra men han avr pigg och han är stark. Men det känns endå som om jag fick kontroll över honom. På tal om ridning och stall. Så ska jag bli trainee i stallet från och med nästa lördag. Det kommer att bli jätte roligt. För ni som inte vet vad det är så är det att man hjälper till i stallet, mockar, fodrar, hjälper dem personerna i stallet som behöver hjälp. Också så är det ridning varannan fredag gratis och varann fredag teoripass.
Idag i skolan så finns det inte mycket att säga. Det har varit som vanligt. Imorgon så sak jag ha profil-ridning, vi ska har teori, kanske inte jätte roligt men jag få hoppas på att vi gör något roligt. När jag kom hem från stallet så gjorde jag läxor, så himla mycket nu asså!
Och nu ska jag lägga mig, så vi hörs, godnatt och puss och kram♥
//Hannah
Smokey↑


Anonym

Har du ridit med Smokey? Vem red Smokey på?

Svar: Jag förstår inte frågan, ställ den en gång till:)
Hannah Utterström



URL:





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?