Torsdag 8 november 2012

Hejsan!
Nu sitter man och gör inte så mycket men jag ska nog snart hoppa in i duschen och sen lägga mig i sängen och kanske kolla på Gossip Girl.
Dagen idag har varit bra. På morgonen så hade jag prpfil-rdning. Vi red och jag hade Smokey, på ridningen så hoppade vi och själv tycker jag att det gick bra. Efter profil-ridningen så var det vanlig skola och sen flöt på som vanligt tycker jag.
Efter skolan så tog jag bussen hem och gjorde inte så mycket, var ute hos Smulan och så.
Imorgon så är det fredag och gud vad veckan har gått snabbt! Men imorgon efter skolan så drar jag till stallet direkt. Sen när jag kommer hem från det så blir det nog fredagsmys. På lördag så blir det en hel dag i stallet, kommer att bli jätte roligt.
Men nu måste jag gå, så vi hörs imorgon, puss och kram♥
//Hannah
Smokey↑





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?