Prao med Cajsa

Hejsan!
Jag vet att det har varit väldigt dålig bloggning nu i helgen och det är för att jag inte har varit hemma och jag har gjort mycket. Som idag så har jag varit i stallet och praoat där med Cajsa så nu är jag ganska trött.
I helgen så har jag varit i Göteborg på Liseberg, vi va på "Jul på Liseberg" det var jätte mysigt. Sen var vi också på nåt slott som också var jätte mysigt. Jag hade med mig kameran till Göteborg så det har blivit mycket fotograferring. Jag sak försöka att lägga upp dem bilderna på bloggen när jag får tid och jag får hoppas att det blir snart. Så jag har haft en jätte mysig helg.
På tal om nåt helt annat så såg jag idag att jag hade fått en ny följare och det är ju så klart jätte roligt, man blir jätte glad av sånt!:D
Det var nog det jag hade att säga just nu. Nu så ska jag nog kolla på Gossip Girl och bara ta det lugnt. Så vi hörs, puss och kram♥
//Hannah
Cajsa↑





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?