Onsdag 7 november 2012

Hejsan!
Nu blev man precis klar med tyska glosor. Det är så himla skönt just nu med läxor och allt för vi har det ganska lugnt med det just nu. Men i alla fall skolan idag har varit som vanligt, så det finns inte så mycket att säga om det mer. Efter skolan så tog jag bussen till stallet. I stallet så träffade jag några kompisar och sen red jag då. Jag red hästen McGlory, som ni kan se på bild nedanför. Det var den störtsa hästen i stallet, så det var lite annolunda att rida den eftersom jag har ridit så mycket ponnysar nu, men det var väldigt kul att rida honom. Efter stallet så åkte jag hem, duschade och gjorde då lite tyska läxa.
Imorgon så har jag profil-ridning, vi ska rida då och jag har Smokey som är en ponny men det är helt ok. Jag hoppas att vi gör nåt roligt. Nu så ska jag borsta tänderna och sen hoppa in i sängen och sova. Så vi hörs imorgon, godnatt, puss och kram♥
//Hannah
DSC_0442 kopiera
McGlory↑, är cirka 167 cm i mankhöjd.





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?