Väldigt trött!

Hejsan!
Nyss så hade det hänt nåt konstigt med mitt google chrome på min skoldator men jag fixade det, kännner mig så stolt nu, haha;)
Men just nu gör jag inte så mycket men efter att jag har bloggat så ska jag hoppa in i duschen, ska bli jätte skönt. Sen ska jag gå och lägga mig. Har lagt mig sent dem två senaste dagarna så nu känner jag att jag behöver mer sömn. Min dag har varit bra men det har varit varmt, men man ska väl inte klaga nu för att det är så varmt för då försvinner väl varmen, haha:P. Jag har också varit trött idag, jag somnade verkligen nästan idag på matten, hehe:). Jag tror faktiskt att det är första gången jag är riktigt nära på att somna på en lektion så nu känner jag extra mycket att jag behöver mycket sömn.

Imorgon är det ju fredag, redan men det är skönt ändå. Då efter skolan så ska Moa, Cajsa och Zoe förlja med mig hem, vi ska ha en "tjejkväll" men vi ska inte sova över för det kunde inte Moa, men det ska bli mysigt ändå. Så man längtar lite nu. Men nu måste jag gå men bloggar såklart mer imorgon, godnatt, puss och kram♥
//Hannah
Bjuder på bilden som jag tog på mig och Moa när vi var på stan igår.
Haha, vi är för söta asså;) Love you!♥





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?