Utflykt med Haddock och Moa!

Hejsan!
Här bjuder jag på en video på min och Moas utflykt idag. Hunden som är med i videon är Moas ena hund Haddock.
Just nu så gör jag inte så mycket, ska bara hjälpa mamma med att fixa fram det vi sak ha på hamburgarna, vi ska grilla det nu ikväll.
Dem där bilderna som jag pratade om innan i videoinlägget kommer förhoppningsvis upp imorgon och jag tror att bilderna kanske kommer upp i olika delar, men vi få se. Men nu måste jag. Vet inte om jag bloggar mer idag. Men vi hörs i så fall imorgon, puss och kram
//Hannah

Hejsan!

Här bjuder jag på en video på min och Moas utflykt idag. Hunden som är med i videon är Moas ena hund Haddock.


Just nu så gör jag inte så mycket, ska bara hjälpa mamma med att fixa fram det vi sak ha på hamburgarna, vi ska grilla det nu ikväll.

Dem där bilderna som jag pratade om innan i videoinlägget kommer förhoppningsvis upp imorgon och jag tror att bilderna kanske kommer upp i olika delar, men vi få se. Men nu måste jag. Vet inte om jag bloggar mer idag. Men vi hörs i så fall imorgon, puss och kram

//Hannah

 






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?