Nyfixade naglar!

Hejsan! Idag när jag kom hem från skolan så målade jag mina naglar som ni kan se på bilderna (kanske inte så bra bilder). Jag har också pluggat, det gick bra. När Wilma och min mamma kom hem så frågade Wilma mig om jag villde följa med till stranden och ta ett dopp och det ville jag såklart. Men när vi kom tillstranden så kände jag på vattnet och det var isklallt så jag tog inget dopp, jag doppade fötterna istället men det var skönt när man hade stått i vattnet en stund. Min lillasyster Wilma doppade sig men nästa gång så ska jag också doppa mig, hoppas att det blir snart.
Imorgon är det ju torsdag och då ska jag har profil-riddning, jag tror vi skulle hoppa. Sen på fredag så ska jag på maskeradfest hos Annie efter skolan, tror faktiskt att det kommer att vara kul. Men nu måste jag gå. Så vi hörs imorgon, godnatt, puss och kram♥
//Hannah


Rama /naja

Vad gör du idag då?



URL: http://bestgirlzever.blogg.se/





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?