Förlåt Förlåt Förlåt!

Hejsan!
Jag är så himmla ledsen på mig själv för att jag inte har bloggat så mycket på sistonde. Det är för att jag har mycket med skolan och sånt sen ibland så orkar jag inte. För jag bloggar när jag orkar för om jag bloggar när jag inte orkar så blir det bara tråkiga inlägg.
Men just nu sitter jag i skolan. Jag har inte så jätte lust att vara i skolan jag vill egentligen åka hem. Men vi har bara en lektion efter den lektionen vi har nu. Så då får man åka hem. Och det är ju så himla skönt och underbart väder uteoch då känns det inte så bra att sitta inne.
Igår så var jag också i skolan. Det var helt ok men efter skolan så åkte jag och Moa till stan, Cajsa var med en liten stund. Jag tog en bild på mig och Moa men jag kan inte lägga upp den nu för jag har inte överfört den till datorn än, så en kommer nog upp senare idag. Ja, det var det jag hade att säga nu men jag bloggar mer senare. Hörs, puss och kram♥
//Hannah





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?